»Na festivalu bi si želeli zagnati neke vrste produkcijsko tržnico, ki bi različne žanrske kinematografije iz celotne regije povezala z Zahodom, še prej pa z Južno Korejo, ki je že pristopila do nas za kakšen tovrsten projekt.«
»Najbolj naravna gesta, popoldanska osvežitev v bližnji reki ali mestnem bazenu, zanjo postane strateška operacija: kdaj in kako se mora splaziti na prosto, da ne bo nikogar 'užalila' s svojo pojavo v kopalkah in se lahko v miru skopala?«
»Naše predstave o kriminalki in trilerju (tako kot grozljivki) morda preveč neločljivo povezane s temo. Ali pa mračne plati človeške eksistence, ki napaja imaginarij žanrskega filma, raje ne bi videli pri belem dnevu. Pa jo poglejmo!«
»Če so tradicionalni film noir noč in sence, sta film soleil svetloba in sonce. (...) Če je noir New York, je soleil Los Angeles. (...) Če je v noirju denar moralni kompas, indic izprijenosti, je v soleilu pohlep nekaj dobrega, nekaj, kar deluje. (...) Če je noir mesto, je soleil podeželje, toda 'slabo' podeželje naperjenih vil, vročice, sumničavosti in prašne prsti, kjer se sanje končajo.«
»Film Neskončni dve minuti je premišljena sestavljanka kot Nolanov Tenet ali serija Dark, le da niti malo holivudsko spektakelska ali heglovsko nemška, pač pa izrazito japonska: čudaška, čudaško smešna in skrajno simpatična.«
»Zanimivo, profesionalno žanrsko pisanje, posrečen prenos uveljavljenega vzorca na slovenska tla in na mitološko ozadje enega naših najbolj prodajanih ljudskih običajev.«
»Po eni strani, ker skušamo izpodbijati nanje vezano stigmo, predvsem pa zato, ker živimo v času, ko je prav, da si pridemo v kino ogledat kaj smešnega, kaj odpičenega, kaj romantičnega in tudi kaj seksi.«